Sevgililer Günü Özel: Mutlu Olmanın En Kolay Yolu; Kaliteli Zaman Paylaşımı

Mutlu Olmanın Yolları
Mutluluk hepimizin kuyruğu adeta. Kovalıyor da kovalıyoruz. O kaçıyor biz yılmadan kendi eksenimizde dönüp duruyoruz. Herkes mutlu olmak istiyor belki ama aslına bakarsanız kimse mutluluk ne tam anlamıyla da bilmiyor gibi.



Fırsatım olsa çıkıp sokakta gördüğüm herkese mutluluk nedir diye sormak isterim. İsterim çünkü hepimiz mutluluğun akademik tanımı olduğuna kovalayarak yakalanabileceğine inanıyoruz. Her gün başka bir "çok bilir çok yanılırın" mutluluk tanımını dinliyor ve her gün ayrı bir formülle mutlu olmaya çabalıyoruz. Kimi yeni ev seni mutlu edecek diyor, kimi yeni sevgili, yeni araba, hava değişikliğinden yana kimisi. Kiminin inzivaya çekilmen gerektiğini söylediğini duyuyorsun kimi topluluğa karış deyince kafan da karışıyor haliyle.

Hiç bir şey söylemeden ve çok bekletmeden şu şarkıyı bir dinleyip klibi izlemeni rica ediyorum senden öncelikle

ThePianoGuys her daim en mutsuz anlarımda ışık gibi akarlar mutsuzluğun içinden. Hep mutlu olan Steven'ı izlemek benim için muhteşem zevkli. Benim gibi başkaları da merak etmiş "Steven cello çalarken nasıl bu kadar mutlu oluyor" diye ve onlarda bu kliple yanıtlamışlar


Birlikte kaliteli zaman geçirince mutlu oluyorum diyor Steven. Ne kadar basit değil mi? Yalnız aslında bize göre hatta delilik yaptığı ama ne kadar eğleniyor fark ettiniz mi?

İşte böyle akarsa hayat kuyruğunuzla ahenkle yürüyebilir, kaliteli zaman geçirebilirseniz kendi çevrenizde dönüp durup mutluluk aramaktan yorulmanıza luzum kalmayacak belki de.

Bu kadar mutlu olmak bizim elimizdeyken neden erteliyoruz neden kaçırıyoruz tüm fırsatları bu tartışılır aslında ama gerek var mı? Neden problemleri ve sebeplerini konuşuyoruz ki ne yapmamız gerektiğini bulmuşken? Tek yapacağımız önce kendimizle sonrada çevremizle kaliteli zaman geçirmek.

Kim ne der nasıl sonuçlanır bana ne faydası ne zararı olur diye düşünmeden sadece yaşamak ve bunu kaliteli zaman geçirerek yapmak bize lazım olan. Deneyemez miyiz?

Kaliteli zaman geçirerek ve bunu paylaşarak da üstelik kendimizi daha iyi hissetmez miyiz? Steven cellosuyla paylaşır, birisi çiçeğiyle, kimi kedisiyle, kimi eşiyle, belki bazımız ailemizle... Hepimiz mutluluğun en kalitelisini tadarız ve paylaşarak çoğalırız böylelikle!

Happy Together, ThePianoGuys

Bu blogdaki popüler yayınlar

Isırgan Otuyla Doğal Yoğurt Mayası Nasıl Yapılır?

Aa! Ekşi yoğurttan peynir yaptım, ekmek mayaladım :)

Pet şişede soğan yetiştirme detaylı fotoğraflı anlatım