Çocuklarınızı bu 30 soruyla yeniden keşfedin

Öyle bir zamanda yaşıyoruz, devinim o kadar hızlı ki insan zaman zaman kendisi hakkında bile yanıldığını bir sonraki adımında farkedebiliyor.

O kadar çabuk dönüşüp değişiyoruz ki kendimizi bile tanımakta zorlandığımız zamanlar var. İşte bu süreçleri daha sağlıklı atlatabilmek için, çocuklarımız, eşlerimiz, arkadaşlarımız, ebeveynlerimiz ve dahi sevdiğimiz herkes için cevaplamamız ve sormamız gereken sorular buldum sizler için :)

Bazılarında yapılacak ufak değişikliklerle önce kendinize sonrada teker teker sevdiklerinize bu soruları yöneltip eğlenceli bir keşfe çıkabilirsiniz :)


Aşağıda yer alanlar çocuklarınız için olan kısmı. Ben biraz değiştirip, kocama ve kendime soracağım. İyi mutlu keşifler <3

 İŞTE ÇOCUĞUNUZA SORMANIZ GEREKEN SORULAR
1- Bana kendinle ilgili en iyi beş şeyi söyler misin?
2- Sence başarı ne demek?
3- Eğer iki tane sebzeyi bir daha yemememe şansın olsa hangilerini yememeyi seçerdin?
4- Yerinde olmak isterdim dediğin bir ünlü var mı ve neden?
5- Sence ben senin arkadaşlarından en çok hangisini seviyorum ve neden?
6- Sence ideal harçlık kaç lira olmalı ve neden?
7- En kötü öğretmenin hangisiydi ve neden?
8- Sence en iyi öğretmen nasıl olmalı?
9- Günün en çok hangi saatinde yalnız olmak istersin ve neden?
10- Bizim arkadaşlarımızdan sence en komik görünen hangisi?
11- Eğer senin elinde olsaydı işten kaçta gelmemi isterdin ve geldiğimde ne yapmamızı isterdin?
12- Sence hangi kıyafetimi asla giymemeliyim ve neden?
13- Çok üzgün olduğun zaman hangi yemeği yemek seni mutlu eder?
14- En sevdiğin şarkıcılar hangileri?
15- Sence şimdiye kadar verdiğim cezalardan hangisi haksız yere verilmişti?
16- Kendinle ilgili bir şeyleri değiştirme imkanın olsaydı neleri değiştirirdin?
17- Sence kaç yaşına gelince çocuk değil de büyük olunuyor?
18- Odanı istediğin gibi yapabilecek olsan neleri değiştirirdin?
19- Arkadaşların ailelerine ne yalanlar söylüyorlar?
20- Sence en iyi arkadaş nasıl olur?
21- Küçükken en sevdiğin oyuncağın hangisiydi?
22- Korktuğun zaman aklından ilk ne geçiriyorsun?
23- Sence insanlar nasıl güzel oluyorlar?
24- Sence ben arabayı nasıl kullanıyorum?
25- Kendi fotoğraflarına baktığın zaman en güzel fotoğrafının hangisi olduğunu düşünüyorsun?
26- Sence iyi anne baba nasıl olunur?
27- Hiç bir filmde veya çizgi filmde görüp taklit ettiğin ya da denediğin bir şey oldu mu?
28- Sence bir çocuk günde ne sıklıkta öpülmeli ve kucaklanmalı?
29- Şimdiye kadar arkadaşlarından birinin senin için yaptığı en güzel şey ne?
30- Sence yıldızların arkasında ne var?

Bu blogdaki popüler yayınlar

Isırgan Otuyla Doğal Yoğurt Mayası Nasıl Yapılır?

Aa! Ekşi yoğurttan peynir yaptım, ekmek mayaladım :)

Bir çörek otu masalı